Kontakt
34 361 14 66
zdrowysen@wszystkodospania.pl
Logo
(0) 0 zł
  • Kołdry
  • Poduszki
  • Koce
  • Pościel
  • Prześcieradła
  • Materace
  • Kontakt

Start / Porady zakupowe / Dobrze dobrany produkty antyalergiczny zmienia życie o 180 stopni

Dobrze dobrany produkty antyalergiczny zmienia życie o 180 stopni
Data publikacji: 14.03.2020r.

Szacuje się, że ponad 40% Polaków ma jakąś alergię. Ten niezwykle wysoki odsetek stanowią osoby w różnym wieku, o różnej pozycji społecznej, płci, osobowości i gustach. To co łączy alergików to fakt, że robiąc zakupy, muszą wybierać produkty bardzo starannie, ponieważ nawet niepozorny przedmiot może wywołać kichanie, reakcje skórne lub inne dolegliwości. Jak wybrać produkt antyalergiczny?

Alergicy – na co powinni uważać?

Osoby z alergiami podczas codziennych zakupów spożywczych powinny uważać na dodawane do produktów alergeny, które nieświadomie spożyte, mogą doprowadzić np. do duszenia się. Nowe ubranie, które doskonale leży w sklepie może okazać się prawdziwym koszmarem w ciągu dnia, kiedy materiał barwiony sztucznie będzie ocierał skórę.

Podobnie jest z bielizną pościelową. Kołdra lub koc, którymi okrywamy ciało, nie powinny powodować dyskomfortu. Alergicy powinni szczególnie uważać np. na naturalne kołdry wykonane z puchu i pierza. Silne uczulenie na gęsie pióra może drażnić i powodować problemy z oddychaniem. Alergikom nie polecamy także wełnianych kocy. Mają doskonałe właściwości higroskopijne i prozdrowotne, ale ich kontakt ze skórą może się skończyć silną reakcją alergiczną, a nawet potrzebą kontaktu z lekarzem.

Bezpośredni kontakt z doradcą w sklepie – czy warto?

Zakupy przez internet są niezwykle wygodne, ponieważ umożliwiają poprzez kilka kliknięć zamówienie danego produktu do domu lub pod wskazany adres. Dokładne opisy na stronach pozwalają na spokojne porównanie produktów, a brak kolejek zachęca do kupowania przedmiotów w sklepach internetowych. W trosce o swoje zdrowie alergicy powinni jednak poświęcić więcej czasu na zakupy i udać się do sklepu stacjonarnego.

Tylko bezpośredni kontakt z towarem, możliwość jego dotknięcia, sprawdzenia faktury, a nawet powąchania może uchronić przed zamówieniem produktu, który nie będzie spełniać oczekiwań, Ponadto, w sklepach stacjonarnych można liczyć na pomoc w wyborze odpowiedniego i dopasowanego do potrzeb produktu. Bezpośredni kontaktach z doradcą w sklepie pozwala na powiedzenie o swoich oczekiwaniach, alergiach, czy obawach. Dzięki temu profesjonalny doradca bez problemu wyselekcjonuje ofertę i pokaże tylko te produkty, które będą odpowiadać na wskazane potrzeby.

Dlaczego bezpośredni kontakt w sklepie z doradcą nie zastąpi zakupów internetowych?

Dobrze dobrany produkt antyalergiczny pozwala zapomnieć o problemie kichania w mieszkaniu, czy stałego swędzenia skóry nawet mimo brania leków przeciwhistaminowych. Często w domu mamy przedmioty, które nigdy nie powinny być kupione, ponieważ zawierają w składzie drażniące nas elementy. Nieumiejętne wybranie produktu zdarza się każdemu, a uginające się pod towarem półki tylko potęgują wrażenie bezradności i mogą przytłoczyć. Wtedy pojawia się doradca w sklepie i z uśmiechem na twarzy proponuje nam wyłącznie produkty, które spełniają wskazane wymogi. Porównanie wyselekcjonowanych np. 5 produktów z oferty 200 produktów jest już zdecydowanie prostsze. Dzięki temu można mieć pewność, że decyzja o zakupie była słuszna, a także nie zawracać sobie głowy zwrotami, które są nieprzyjemne, a także zabierają cenny czas.

Doświadczony doradca na wagę złota

Wiele osób nie lubi chodzić do sklepów stacjonarnych, drżąc na samą myśl o usłyszeniu sformułowania “W czym mogę pomóc?”. Zwrot, który słychać niemal w każdym sklepie może być paraliżujący lub denerwujący, ale należy zaakceptować fakt, że obowiązkiem osób zatrudnionych w usługach jest pomoc klientom i próby spełnienia ich oczekiwań. Dobry doradca zbierze wartościowy wywiad i wybierze tylko takie produkty, które częściowo lub w pełni odpowiadają na potrzeby. Wskaże alternatywy, opowie o pielęgnacji produktu, podpowie z czym łączyć dany produkt, a czego unikać. Pozwoli na dotykanie, oglądanie z bliska i odpowie na wszystkie nurtujące pytania z uśmiechem na twarzy i ochotą do pomocy.

Osoby z alergiami to wymagający klienci, których potrzebują konkretnych informacji. Tylko doradca w sklepie stacjonarnym jest w stanie ich udzielić i pomóc dobrać produkt, który sprawi, że klient poczuje się lepiej.

 

 

Przejdź do listy artykułów
Darmowa dostawa od 400 ZŁ
Szybka wysyłka
Najwyższa
jakość
Profesjonalna pomoc

NEWSLETTER

Obsługa klienta:
  • Regulamin Sklepu
  • Wysyłka i dostawa
  • Formularz reklamacji
  • Formularz zwrotu
  • Regulamin sprzedaży
Dla klienta
  • Panel klienta
  • Moje zamówienia
  • Moje adresy
  • O nas
  • Blog
Odwiedź nas na:
Wykonanie - Agencja brandingowa LTB

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.